Saturday, October 24, 2009

Berakhirnya Sem 1..



Salam ukhwah..sedar x sedar bukan sahaja sem 1 yg dah lepas rupe2 nye cuti sem 1 pun lg dua hari dah nak berakhir..

2 hari lepas result yg ku tunggu2 dah kluar..mengikut informer2..result kluar 22hb 10 slps pukul 5.00 ptg...naseb baiklah aku cek awl...xclp aku dalam kul 5.05 ptg aku dah cek..kalau x..jd macam kawan2 aku yg lain la..kene cek ari keesokkannya..sebab jam...kesian diorang xsabar2 nk tgok last2 kene tunggu lg satu hari..




Alhamdulillah..aku bersyukur yg amat sangat..mungkin pointer aku xlah setinggi org len yg hebat2...tapi bolehlah untuk permulaan..

dan aku sangat2 bersyukur aku exempted dalam ENGLISH PLACEMENT TEST (EPT)....So.. for my next sem...xde lagi subject BI.....hihi..

for my friends yg kne repeat for certain paper..dont give up! ini baru permulaan..bukan pengakhiran...yg penting kita dapat ilmu yg kiter cari tu..


for my arabic class sem1 09/10..i love u all....kiter dah mcm adik bradik satu kelas kan..memandangkan 10 org je dlm kelas..hope sangat dapat satu kelas ngan korang for the next sem..korang seme sporting..n thank bnyk bntu aku yg lemah ni..n ana aaaaasifah jiddan kat korang kalu ade trase ati sepanjang kiter satu kelas..



rase sedih sngt....rindu sngat korang...biler teringat mase kiter blajar same2...


mmm......dah lah sedih2....


bile pk2, takut pulak biler pk nak menempuh sem 2..bnyk btul dalam pikiran ni...lecturer strict ke x,kawan2 lagi...boleh trime ke x ilmu..Ya Allah..............bantulah aku dan sahabat2ku dalam menuntut ilmu-Mu...permudahkanlah kami Ya Allah...aaamin..


esok malam dah nak naik bas..tiket kul 9 malam...mesti sampai dalam kul 4 pg lebih kat nilai..semoga perjalanan kami selamat tiba ke destinasi..pasangan aku kalau dalam bas ni...sotin jer...xde org len..ehhe..kecuali baru ni..aku duduk org lain..maklumlah..org tu dah balik awl..


setakat ni je lah....syuftanie(jumpa lagi)-arab pasar..


salam.....

No comments: