Friday, April 2, 2010

..:UNTUKKMU AMIRA:..

Salam ukhuwwah buat sahabatku, Nor Amira..

Post kali ini bukanlah di tulis oleh pemilik blog ini, tapi saya, sahabatnya..hehe..

Moga2 Nor Amira sentiasa berada dalam rahmat dan kasih sayang Ilahi..

Terimalah...


Moge video ni sedikit-sebanyak melambangkan ukhuwwah yang kukuh antara kite..

Ukhti Amira, uhibbuki fillah, fiddunya wal aakhiroh insyaAllah..

Ni la liriknya,,sahabatku by devotees..moge menhayati..(^_^)

Kulayarkan kerinduan di lautan memori

Mengimbau kenangan indah yang menyentuh emosi

Masih segar di ingatan saat mesra berputik

Hadirmu bawa sinaran cahaya inspirasi

*Sahabat...kau sesungguhnya temanku di kala suka dan lara

Tika ku buntu diselubungi sendu

Kau tiupkan ketabahan untuk ku ukir senyuman

Bagaikan embun hilang diterbit fajar

Kau pergi jauh mengejar cita menggapai redha yang ESA

Duhai sahabat dengarkanlah bicara hati ku ini

Meskipun jarak memisahkan namun tiada noktah kasih

Biarlah waktu menentuka nilai ukhwah yang terjalin

Terusakanlah perjuangan hingga ke titisan darah yang terakhir

Ulang *

Dan aku...masih di sini

Terus mendaki puncak tertinggi hidupku

Dan aku...terus menanti

Saat yang manis akan berulang kembali

Sahabat...

Post ditulis oleh,

NADIAH BINTI MOHD NOOR

http://pemikirterfikir.blogspot.com/



4 comments:

نور أميرا بنت أمينورالدين said...

salam..nadiah...isk isk..terharu sngt2..jazakillahu khoiron kathira..xsngka ko menerjah blog aku ni nak post pasal ni rupenyer.
n aku xsngka kau buat video tu tuk aku...sngt2 xsngka..smoga ukhwah yg kita bina ni hanya kerana Allah..dan semoga ukhwah kita ni berkekalan hingga ke akhir hayat..aaamin..

Nadiah Binti Mohd Noor said...

waalaikumussalam..barakallufiik..hmm..ak cme nak cakap ak sgt2 brsyukur dpt jumpe kau,..sgt2..vdeo ni je xckup utk mnunjukkan betapa ak hargai ukhuwwah ni..naam..mge ukhuwwah kte ni hanya kerana Allah dn hingga akhir hayat!!aamiin...ok la..xleh ckp pnjang2 kt cni..bhye!haha~

نور أميرا بنت أمينورالدين said...

betul2 bahaya..hahaha...jom kiter sambung kat ym...emel...tepon...sms..huhu...

aku pun bersyukur sngt2 dpt jupe kau..anyway..jazakillah ala kulli hal..

Nadiah Binti Mohd Noor said...

jom!no problem..~

Salam ukhuwwah!!(^_^)