Monday, November 23, 2009

Akhirnya....boleh jugak..



Lama aku xupdate blog nie..setelah lama menunggu akhirnya boleh jugak aku terjah..kenapa baru2 ni tbe2 je kat UIA xleh bukak google?ramai org yg kepelikan...dan ramai jugak yang tibe2 membuat andaian sendiri...UIA blok google???termasuklah AKU...knp blok google?knp xblog friendster n facebook?knp2??maka bergondong-gondong lah org yg tertanya2..terutama org yg berblog bukan goblok..yg pasti sampai hari ni aku pun xtau knp sebabnya...Pada suatu hari...aku a.k.a pelajar BAR yg selalu xde kelas,permulaannya aku cari maklumat gune yahoo untuk buat kerja sekolah a.k.a assigment yg diberi oleh cikgu @lecturer ..tbe2 aku rase nk bergoogle... disebabkan dah lame xleh gune... aku xmengharapkan pun dari google...saje2 nak try test jer...bak kate org ganu 'acu cube tera test'....acu muradif cube muradif tera/try muradif test....eh...mcm bhs arab pulak..okay sambung balik cerita tadi..Tibe2 boleh pulak gune google...tanpa membuang masa,maka tergendala lah sebentar pencarian maklumat aku kat google tu...disebabkan dah lame xupdate blog...aku pun dengan penuh excited tersign in blog aku.....success!!aku boleh sign in!!disebabkan terlalu gombira sebab buleh sign in,aku yg mula2 ade bnyk idea nk update blog sebab dah lame xupdate..tber2 aku blurr...mungkin sebab dah lame kot??ye ke?macam makanan lame2 dah busuk...busuk kene buang..or aku lupa nk tulis ape...aku kan pelupa...last2 first post aku lepas berjaya terjah blog ni..artikel ni lah...hhehe..maka ini lah post aku yg terbaru untuk kalian semua...selamat membaca...terima kasih lah kerana sudi mendengar crita2 idup aku...yg bosan ni...wokeyh......sampai disini dulu berjumpa lagi dalam episod yg lain di siaran yg same...tata...nak sambung balik kerja yg tergendala tadi...ilalliqo!!ilalliqo!! salam






p/s: aku xbalik raye haji..waaa..balik umah kawan...yeayy...best naik keta api macam kat atas ni....

No comments: