Friday, October 29, 2010

(part 2 )MYDIN الرحلة إلى


 Assalamualaikum...kali ni lagi sekali sy nk kongsi ngan antum gmbor  yg sempat saya amek mase gi meden ngan cik mukhlisotin baru2 ni..so..sambil2 tgok gambar tu moh laa kita tamboh vocab...sambil makan kita minum air..eh..x x...salah tu...sambil menyelam minum air...sbb air kat kedai mahal sngt..hoho...k sblum saya mengarut dgn lebeh panjang..silalah jemputlah tgoklah bacalah(banyak tak fiil amar sy gune..hihi..)entry yg baru ni...


لَيْمُون

بَرْكُولِيُّ




خِيَارُ اليَبَان




كُرْكُمْ




طَمَاطِم




فِلْفِلٌ 


حَنْظَلٌ، خِيَارُ مُرٍّ




زَنْجَبِيْل




الفلفل الحلو



الفِلْفِل الحلو




جَزَرٌ


بَصَلٌ أَخْضَرُ


الْكَزْبَرَّةٌ


القَوَاقِع مص
(sebenarnyer aku carik dalam kamus tak jumpa..
jumpa siput ja...siput sedut xjumpa..
last2 gune google translator..
tak tau laa betol ke x..
yg perkataan last tu pun xreti nk sebut cene..ade shbt2/ustaz2 yg tau x??)

*dlm kamus oxford yg aku tgok مَصَّ ، يَمُصُّ ertinya sedut

3 comments:

..::[KHaiYoE NaeM]::.. said...

mydin je?? kuat promot mydin.. giant?? kedai2 melayu?? xda ka??

نور عين said...

rajin nyer mira... hihi

نور أميرا بنت أمينورالدين said...

kyoe : bukan nk promote kedai tu..ee kyoe ni..:P

ain : hehe..ain..ni malas.sbb tu post bnyk gmbr..huhu